בגדים מותאמים לתינוקות פגים

הורים יקרים/ות, השנה אתם מפסיקים/ות לדאוג, יש לנו בגדים מותאמים לתינוקות פגים, בשבילכם ולמענכם!

השנה לתינוקות הקטנים והמתוקים שלכם/ן, יהיה חם ונעים, אל תחששו , אנו איתכם לאורך כל הדרך!

אני, מיכל כברה, מייסדת ומנכל"ית חברת בייביפג, מאמינה בלהעניק יחס אישי לכל פונה ולתת את המקסימום לכם ההורים , בבחירת בגדים מותאמים לתינוקות פגים.

לאחר שילדתי תאומים , בסוף החודש השישי להריוני, מצאתי את עצמי, חרדה ומחפשת אוברול שרוול ארוך לילודים הפגים שלי, בנוסף חיפשתי אוברול שרוול קצר לילוד פג, אוברול מכנס קצר לפג ואוברול מכנס ארוך ליילוד פג, לא מצאתי בגדים מותאמים לתינוקות פגים ואז עלה לי הרעיון לפתוח חברה, שיהיו בה בגדים מותאמים לתינוקות פגים.

המצוקה והחשש מהלא נודע, והחוסר אונים ,שלא מצאתי בגדים מותאמים לפגים שלי , גרמה לי להחליט ליסד את חברת בייביפג על מנת , שאוכל לתת מענה לעטיפת תינוקות פגים בבגדים מותאמים.

זאת ועוד, שמתי לעצמי למטרה להקים חברה שתוכל לתת מענה לקניית מוצרים לתינוקות , שנמצאים בפגייה וליציאה הבייתה , החל מילוד שנולד במשקל 800 גרם ועד 3300 גרם.

אם הזעטוט/ה שלכם/ן נולד/ה לפני השבוע ה-37, נספק לו אוברול שרוול ארוך לילוד פג וגם, אם תרצו, אוברול שרוול קצר לילוד פג או אוברול מכנס קצר לפג ואוברול מכנס ארוך ליילוד פג

הכל על פי בחירתכם באתר בייביפג, לחצו בגוגל באינטרנט.

אם תרצו לחמם את הקטנטנים , נציע לכם שלל מוצרים אשר גולת הכותרת שלנו היא אוברלים ליילודים פגים ובכלל מותאמים לרך הקסום , החומרים עשויים מ 100% כותנה , איכותיים, נוחים ומחממים. ניתן להרתיח את הבגדים ולבחור אוברולים , אוברול מכנס ארוך לילוד פג, לדוגמא, בשלל צבעים.

האוברולים מצויים באתר שלנו, שמותאמים בדיוק בשביל הגוזלים שלכם הקסומים והקטנטנים.

לא תצרכו יותר לשוטט בין האתרים ולכתת רגליים, כי החברה שלנו, הוקמה במיוחד עבורכם/ן , לתת לכל הורה מענה לבגדים מותאמים לתינוקות פגים, בלי הצורך לקפל את הבגדים וללא סרבולים.

לנוחיותכם/ן באתר בייביפג, תוכלו לבחור אוברולים התפורים ומתאימים בדיוק לקטנטן/ית שנולד/ה.