שאלות ותשובות הורים מהפגייה :

  • שאלה : מדוע אין בגד למשקל נמוך יותר מ-800 גרם ?  

כמובן שניתן להלביש את הבגדים שלנו למשקל נמוך יותר אולם לרוב מבחינה רפואית ומעקב רפואי לא ניתן להלביש את הפגים משום שצבע העור של התינוק הוא אחד הפרמטרים החשובים במעקב. 


  • שאלה : מה חשיבות תווי כביסה חיצוניים לבגד ?

חשיבות תווי הכביסה עומדת לראשות התינוק עצמו. כל דבר שיכול לשמור על העור המאד עדין שלו , כדי לא להגיע לפצעי לחץ ולא לפגוע בצוואר שלו, אנחנו נרצה מחוץ לבגד. זאת ההזדמנות להגיד, שאם תרצו להשאיר את הקיפולים מהתפירה, ניתן להפוך את הבגד שלנו ועדיין לשמור על הצורה הצבעונית והיפה שלו. כיבואנים אנחנו מחויבים לשים את התווי כביסה כחלק מדרישות המכס. 


  • שאלה : מה המידות של הבגדים שלכם ?

בחברת בייביפג יש 4 מידות עבור תינוקות ממשקל 800 גרם ועד משקל 3300 גרם. 

נתחיל במידה הקטנה ביותר (טייני) 800 גרם עד 1500 גרם. זו מידה שאפשר להלביש רק באישור האחות או הרופא המטפל. מדובר בבגד שלא מפריע לצוות מאחר ויש בו פתחים מיוחדים עבור כל החיווט הרפואי. המטרה של הבגד לתת לתינוק תחושה של איסוף ולא להיות בחלל האינקובטור ללא כיסוי. בדיוק כמו אימא ואבא שישנים עם שמיכה ו/או בגד. הכובע המיוצר ע"י חברת בייביפג נועד במיוחד לצורה הייחודית של ראש הפג. הבגד מגיע בשקית אטומה ששומרת על בגד מבודד מזיהומים. בחברה אין חנות אלה שיווק ישיר ללקוח, כך שאין צורך בכביסת הבגד טרם לבישה. 

מידה שניה היא ממשקל 1,500 גרם עד 2000 גרם ( מיני פרימי). אלה בגדים שנועדו עדיין לפגייה. התינוקות כבר במצב המאפשר להלביש את התינוקות. המטרה בין השאר לתת לאימא ואבא אפשרות להלביש את התינוק כבר בפגיה עם עזרה של הצוות ולהתחיל להתכונן לצאת הביתה. פעולה שמורידה חרדות רבות ושאלות.  הבגד מגיע בשקית אטומה ששומרת על בגד מבודד מזיהומים. בחברה אין חנות אלה שיווק ישיר ללקוח, כך שאין צורך בכביסת הבגד טרם לבישה. 

מידה שלישית מתחילה ב- 2000 גרם עד 2700 גרם ( פרימי). זו המידה התומכת הגעה הביתה. מבנה הגוף של הפגים שונה ממבנה התינוקות האחרים. לרוב הוא רזה וצר אך ארוך וגבוה. כך גם הביגוד של החברה. באוברולים יש קיפול עבור כפות הידיים, השרוול של בגדי גוף צר וארוך למנוע סרבול ותנועה מגושמת, הגומי במכנסיים שומר על הבטן ומסייע למנוע פצע לחץ, תווי כביסה מחוץ לבגד, גרביים נפלאות עבות ששומרות על חום הגוף, טקטקים באיכות מצוינת, הבגד מגיע בשקית אטומה ששומרת על בגד מבודד מזיהומים. בחברה אין חנות אלה שיווק ישיר ללקוח, כך שאין צורך בכביסת הבגד טרם לבישה. 

מידה רביעית ואחרונה (ביגי). אומנם הבגד עבור משקל 2500 עד 3300 גרם אולם עדיין שמרנו על עיצוב בגד ששומר על הצרכים הייחודיים של הפג. ביציאה מהפגייה ההוראה להלביש את התינוק בשתי שכבות. הסיבה העיקרית לכך שהתינוק לא מצליח לשמור על חום גופו וצריך עזרה. המידה הזאת נרכשת ע"י ההורים כשכבה עליונה ולאחר זמן רב היא הופכת לשכבה הראשונה. 


  • שאלה : ממה עשויים הבגדים ? 

כל הבגדים, מלבד החורף, עשויים 100% כותנה, 240 גרם (עובי הבד האיכותי ביותר שקיים בשוק כיום). חלק מהאוברולים עשויים מכותנה אורגנית שנחשבת לכותנה איכותית ביותר.  חשיבות איכות הבד עומדת על כך שהתינוק שלך מוגן ועטוף באיכות.  


  • שאלה : כמה זמן, לאחר ההזמנה והתשלום אתם מגיעים אלינו ?

אנחנו מתחייבים להגיע לכל נקודה בארץ עד 3 ימים. אנחנו מבינים את הלחץ שבו שרויים ההורים כאשר האחות מודיעה פתאום – אפשר להלביש את התינוק ממחר... לכן אנחנו ממליצים להיכנס לאתר שלו ולעשות הזמנה שכבר המשקל עומד על 1700 גרם כדי לא להילחץ ברגע האחרון של ההזמנה. אנחנו מסייעים בכך שאת הביגוד שלנו אין צורך בכביסה ולכן ניתן להלביש מיידי עם קבלת הבגד להורים. 


  • שאלה : למה אני לא יכולה להגיע אליכם לקנות ?

אנחנו שומרים מאד על הביגוד שלנו סטרילי כמה שניתן. אין לנו חנות רגילה שבא ניתן להסתובב בין הפריטים ולבחור או לגעת או למשש את הבגדים. היתרון שזה מביא הוא שלא צריך לכבס את הבגדים טרם הלבישה שלהם.